måndag 30 november 2009

30/11

nu är jag uttråkad, har precis gjort samhällsuppgiften och nu är dte meningen att jag snart ska gå ut med hunden. . . jag har inte gjort mig iordning än.
jag saknar alexander, de hade varit härligt att bo tsm så jag inte behövde vara ifrån honom hela veckorna. . . och på tal om de så har jag hittat en jätte söt hund. dock har jag inte så mkt pengar "/

undrar när mamma kommer hem ?
lalalalalaaa
jag har tråkigt, yes


Nu har jag varit ute med hunden . . . .en kort runda iaf och jag vet inte varför men jag har börjat kolla runt bland massa bloggar,
t.ex. janes i mammas pojkar, Cimon i paradise hotell och dom verkar ha ett sånt slappt liv,
de kanske dom inte har men de dom skriver om verkar ju som att det hade varit en heelt okej vardag för mig.
ist för att åka nästan 4 timmar buss om dagen, gå i skolan och känna pressen på att man Måste, MÅSTE ha allt färdigt nu innan jul.
usch hade de inte varit för vännerna vet jag inte hur de hade gått, då hade jag nog gått ifrån att åka till skolan varje dag till att sitta hemma hos alle, framför hans dator och vänta på att han skulle komma hem. jag skulle ha en liten vovve med, den jag hittade igår. så jag hade något att gosa med när alle va i skolan.

jag funderar på att äta en så kallad frukost och kolla på tv. knske kolla efter lägenheter samtidigt, fårse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar