söndag 1 november 2009

1/11

nu har ja haft lov och som ni har märkt så har jag haft väldigt mycket för mig, inteeee
jag har bara legat och gosat och inte orkat ta mig upp till datornn förutom när jag har varit tvungen att rädda min skörd och mina djur på min fina gård (Farmville) vilket jag skulle kunna offra min kropp för. nej så är det kanske inte heller jag kanske bara helt enkelt är en person som inte har något annat för mig på veckodagarna efter skolan, vilket kanske kan vara helt sant med tanke på vart jag bor och hur mycket de fins att göra här.

under lovet har ja ju faktist tagit mig upp och gjort några grejor.
jag har t.ex. spenderat en heldag i kalmar med min mamma och pojkvän.
spenderat halva lovet i Ronneby oxå, har inte hänt mkt där heller, inte ens nån hallween fest, vi kollade på film ist. vi åkte dock ner till stan och köpte godis och såg några utklädda och två små killar kom och knackade på dörren och ville ha godis, så helt undvikit hallowwen helgen har vi ju inte.



lite senare:
jag har ju glömt bort att jag har tattuerat alle, eller ja fyllt i den gamla och han har gjort en liten på mig, väldigt gulligt, väldigt ont. jag skrek!

imån är det skola och jag tror att vi till och med ska gå efter skoltid om jag inte har fel, de är inte så härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar