söndag 22 november 2009

22/11

japp jag är dåligast i världen på att uppdatera min blogg som jag alltid säger att jag ska börja göra och startar en ny, men som vanligt så gör jag inte det .. . jo i dag gör jag det eftersom jag har tråkigt, min pojke har åkte hem vilket kanske inte är speciellt förvånande eftersom det är söndag och det är en av våra traditioner att vara lite tårögda ( iaf jag) och pussas hejdå på söndagar.
i helgen har vi iaf målat hallen hemma hos pappa, helt vit både väggar och tak. planen va väl att det skulle vara toan oxå men så långt kom vi aldrig, vi är egentligen inte ens färdiga med hallen men vi har varit bra endån tycker jag.
funderar på att gå och leta upp mitt löshår och kolla om det kanske skulle funka.
jag tror dock inte att det är speciellt mkt hår kvar och om det är det så måste jag färga om håret eftersom jag för ett tag sen fick ett ryck om att jag hade varit blond förlänge och gjorde bruna slingor som blev. . . som de blev.
hm. . . saknar min man så nu ska jag underhålla mig med att gå å leta löshår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar